Thursday, October 6, 2016

Tamriel Infinium Verkoop Jou Ware In Die Elder Scrolls Online

Tamriel Infinium: Die verkoop van jou ware in Die Elder Scrolls Online 3A% 2Fblogcdn% 2Fmassively. joystiq% 2Fmedia% 2F2010% 2F12% 2Feditor-Picture. jpg "/% deur Larry Everett | Shaddoe | 18 Oktober 2013 om 10:00 18 Oktober 2013 10:00 Wanneer dit kom by die ekonomie van MMOs, het ek gewoonlik hardloop na die ander kant. Ek moet erken dat ek nie 'n ekonoom nie, sou ek beskou myself as 'n handwerker deur 'n gedeelte. Maar ek is nie heeltemal onkundig oor hoe belangrik in die spel handel is vir die algemene gesondheid van 'n MMO. As die veiling huis of speler winkels konsekwent in voorraad, dan is daar 'n organiese element om die groter spel. Ek vind dat opwindend, en ten spyte van my afkeer van knutselen, ek doen genoeg materiaal-insameling en die speel van die handel spel aan die fynere besonderhede van 'n gesonde, groeiende spel ekonomie waardeer. Tot onlangs, het ons net stukkies van hoe die Elder Scrolls Online ekonomie sal werk gehoor. Ontwikkelaars daarop aanspraak maak dat 'n robuuste knutselen stelsel het, en gegewe die geskiedenis van die enkel-speler Elder Scrolls speletjies, kan ek aanvaar dat. Maar hoe kry ek my ware in die hande van ander spelers? Spel Designer Nick Konkle het met slordige Cast oor daardie einste ding. Verbasend, aan die lig gebring het hy nogal 'n bietjie, en hoewel dit 'n baie interessante luister, dink ek nie enige MMO het so iets probeer. Ek is bang en baie gefassineer. Guilds hou die sleutels van die groter ekonomie in die Elder Scrolls Online. In die eerste plek sal gildes winkels binne die gilde koppelvlak het om hulle te help items aan lede gilde verkoop. Guilds kan ook die opstel van gilde winkels in Cyrodiil om handel te dryf met spelers buite die gilde. Dis reg: Cyrodiil, die PvP sone. Maar laat ons pak die intraguild winkel eerste. Ek is nie seker of dit gilde winkel wat items verkoop slegs sy eie lede is 'n poging om groter gildes of iets heeltemal anders aan te moedig. Om eerlik te wees, in die meeste gildes dat ek 'n deel van, spelers het meer weggee van items as wat hulle ooit wou verkoop items aan mekaar gewees het. Miskien sal hierdie gilde leiers en probeer beamptes om beter spoor wat besig is om dit wat uit die gilde bank toelaat. Ek is nie seker nie. Ook, as 'n mens gilde huise sommige van die beste handwerkers, dan kan ek baie spelers dring om aan te sluit wat 'n mens gilde sien, veral as die beste rat kom van knutselen. Trouens, ek wil waag om te sê dat die totale aantal gildes in die spel as 'n geheel redelik smal kan word as hulpbronne in die spel uiteindelik 'n baie beperkte, maar die Cyrodiil winkels kan teen dat sommige. Die Elder Scrolls Online sal 'n veiling huis nie. Konkle verduidelik waarom op slordige Rolverdeling:. "Jy hoef nie noodwendig wil 'n globale veiling huis te doen vir 'n wedstryd met 'n reuse-bediener, want dit algemeen lei tot al die beste rat beskikbaar teen 'n baie, baie goedkoop pryse Daar is baie keer dat kan die spel bagatelliseren. Jy kan 'n gesonde ekonomie nie wanneer daar is geen beperking op die kry van die beste dinge in die spel. " So, hoe sal dit opgestel word in ESO. In Cyrodiil, daar sit hou oor die hele kaart en elke hou kan word gevange geneem deur 'n spesifieke faksie en geëis deur spesifieke gilde. Konkle was kort op besonderhede oor hoe 'n gilde eintlik aanspraak op 'n hou, maar ter wille van die argument, kom ons sê dat almal 'n gilde het om te doen is nie die eerste een om sy vlag te plant in die hou (hoewel ek vermoed dit is meer ingewikkeld as dit). As jou gilde sy vlag in 'n spesifieke hou geplant het, dan is jou gilde leier (of enigiemand met die korrekte permissies?) Kan 'n winkel daar. Weereens, die besonderhede is oppervlakkig oor die vraag of dit beteken dat 'n individu kan opgestel haar eie NPCs om items te verkoop of daar sal 'n winkel wat verskeie spelers toegang tot sal wees. Maar die bottom line is dat die gilde winkels sal opgestel word in die middel van die oop-wêreld PvP sone. Kleur my geboei. Dit is duidelik dat, beteken dit dat die hou naaste aan die begin oppervlakte van elke faksie sal waarskynlik die mees omstrede in die faksie self, want hulle is geneig om die maklikste om te kry. Maar Konkle genoem dat dit steeds maklik genoeg sal wees vir die spelers te kry om ander hou as gevolg van die teleporteer stelsel. Beteken dit dat die spelers in staat om direk van die een spring hou om die volgende of van die begin gebied om 'n buitenste hou vinnig sal wees? Dit kan gevolge op nie net die ekonomiese spel nie, maar ook PvP in die algemeen. Soos ek hierbo gesê het, die stelsel maak my beide geboei en bang. Ek hou van die idee van nie met 'n sentrale veiling huis. Soos Konkle, het ek gesien hoe hierdie tipe handel stelsel maak die handel spel irriterende en moordende tot op die punt dat die spelers wil net nie om betrokke te wees. Maar ek kan my voorstel 'n paar groot probleme met die voorgestelde ESO stelsel so goed. Sommige gildes is klein en wil klein bly. Ek kan nie sien hoe hierdie gildes in staat om deel te neem in die wêreldekonomie sal wees. En as hou omset is iets WvWvW in Gilde 2 oorloë. dan is daar net 'n handjievol van die massiewe gildes deelnemende kan wees. Terselfdertyd maak dit bewaak hierdie hou belangriker en sinvolle, wat ek baie lief vir. Wat is jou gedagtes? Glo jy dit is die regte skuif? Is jy bang en geboei, ook? Laat my weet in die kommentaar. Konkle bespreek meer as gilde winkels; Hy het ook gepraat oor 'n geveg meganika, die oorvloed stelsel, die regstelsel, onder andere. Selfs as jy nie 'n ekstra 45 minute het, moet jy tyd om hierdie onderhoud te luister. Jou belangstelling in die spel self regverdig kan hernu word. Elke week, deurkruis die verraderlike terrein van Tamriel met Larry Everett as hy sy reis deur die Elder Scrolls Online, 'n MMORPG van ZeniMax rekords. Kommentaar is welkom hieronder, of stuur 'n boodskap aan larrymassively. Hy belowe om die pyl-na-die-knie grappies om 'n minimum te beperk.


No comments:

Post a Comment